Taula rodona

Dijous 10 d'abril - 18:30 h - 20:00 h

Intel·ligència artificial per un canvi disruptiu: especial Sant Jordi

Acte organitzat conjuntament per Ateneu I COEINF amb motiu de la diada de Sant Jordi i aprofitant que el COEINF aquest any compta amb uns quants col.legiats que han publicat llibres d’Intel.ligència Artificial i han estat èxits de vendes bastant remarcables.

L’acte serà moderat per la Degana del COEINF, Karina Gibert, i convida dos dels autors a analitzar les motivacions que els han portat a escriure, quines tesis defensen a les seves obres i per què és important crear cultura al voltant de la tecnologia i la intel.ligència artificial pel gran públic.

Presentació de llibres sobre IA escrits per col·legiats del COEINF. Hi haurà signatura dels autors!

Amb Esteve Almirall, catedràtic, professor d’IA i innovació d’ESADE i director del Center for Innovation in Cities. Autor del llibre Qué hacer cuando todo cambIA (Planeta) i Carles Fenollosa, professor d’intel·ligència artificial a la UPC i d’emprenedoria a la UIC, així com formador i consultor privat. Autor del llibre La singularitat (Arpa).

Quan i on

Data i hora

Dijous 10 d'abril - 18:30 h

Localització

Auditori Oriol Bohigas

Participants

Esteve Almirall

catedràtic, professor d’IA i innovació d’ESADE i director del Center for Innovation in Cities. És doctor en Management Sciences (ESADE) i Màster & DEA en IA (UPC), i s’ha diplomat en Màrqueting per la UC Berkeley i GCPCL per l’Harvard Business School. Ha dedicat la seva carrera a les tecnologies de la informació, especialment en consultoria, banca i finances, on va treballar durant més de 20 anys.

Carles Fenollosa

enginyer informàtic i màster en intel·ligència artificial per la UPC. Actualment, és professor d’intel·ligència artificial a la UPC i d’emprenedoria a la UIC, així com formador i consultor privat. Ha estat investigador al Barcelona Supercomputing Center, fundador i CEO de diverses start-ups en el camp de la IA, i inventor d’una patent. El seu compte a X, amb més de 30.000 seguidors, és dels més importants a Espanya en el sector tecnològic. Autor del llibre «La singularitat» (Arpa Editors, 2024).

Preus

Socis — Gratuït

No socis — Gratuït

Comparteix amb amics

Ateneubcn.cat participa al Programa KIT DIGITAL, finançat per la Unió Europea-Next Generation EU.

Kit digital