Notícia

Nou curs Aula Ateneu: Xina en la història del món – PLACES EXHAURIDES

 – PLACES EXHAURIDES –

El curs farà un recorregut per la història xinesa des dels seus orígens fins als nostres dies, destacant tant la seva evolució i continuïtat internes com les seves connexions amb la resta del món, i comparant la trajectòria xinesa amb la de diverses civilitzacions que es desenvolupaven arreu simultàniament amb formes sovint molt diferents.

Repassarem el món de les arts – poesia, pintura, arquitectura -, el de l’organització sociocultural – religió, educació, tecnologia i vida quotidiana -, el de les estructures polítiques – legislació, administració i relacions exteriors -, i el del desenvolupament econòmic – agricultura, producció, comerç i obra pública -.

Direcció i coordinació tècnica

Direcció acadèmica i impartició: Dolors Folch, historiadora, sinòloga i professora universitària emèrita. Anteriorment ha impartit el curs Aula Ateneu Les Rutes de la Seda.

Coordinació tècnica: Joan Solé Camardons, ponent de la Secció d’Història que actualitzarà la informació de cada sessió al Bloc d’Història i serà el contacte entre l’alumnat i els serveis de l’Ateneu Barcelonès.

 

Consulteu el calendari i la resta d’informació aquí.

Dijous 13 de novembre - 18:30 h

-

4 MIN DE LECTURA

Carme Karr, una veu moderna de principis de segle XX

Ateneubcn.cat participa al Programa KIT DIGITAL, finançat per la Unió Europea-Next Generation EU.

Kit digital