Places exhaurides
Activitat exclusiva per a socis i sòcies de l’Ateneu Barcelonès
Us proposem una visita dedicada a descobrir una de les editorials més emblemàtiques del nostre país: Montaner i Simon, pionera de la modernitat cultural i artística a la Barcelona del segle XIX.
Un itinerari guiat que té com a objectiu donar a conèixer la història de l’antiga editorial a través d’una visita al Museu Tàpies, antiga seu de l’editorial i obra de l’arquitecte modernista Lluís Domènech i Montaner, i a dos edificis del mateix arquitecte a Barcelona que hi estan estretament lligats: el palau Montaner, ara seu de la delegació del govern de l’Estat espanyol a Catalunya, i la Casa Thomas, que avui acull la botiga de mobiliari de disseny Cubiñá.
Aforament limitat a 14 persones.
Cal inscripció prèvia obligatòria a: https://ateneubcn.cat/form-museu-tapies-editorial-montaner/
*En cas que no us sigui possible assistir-hi, us agrairem que ens ho comuniqueu al més aviat possible per tal d’evitar que les places es perdin.