Talent Ixent neix per donar espai i veu a artistes emergents del panorama actual català. Es tracta d’un seguit de visites als tallers dels i les artistes amb la voluntat d’apropar el procés creatiu d’aquests a un públic encuriosit en la mirada artística de les generacions més joves.
Albert Gironès (Valls, 1995) és artista visual i investigador. La seva pràctica recerca en els mecanismes de construcció d’imaginaris i en les imatges que els sustenten. Amb referències a l’antropologia cultural, la ciència i la mística, l’artista genera processos de recerca artística i d’intervenció en la realitat. Ho fa treballant a través de la investigació de camp, l’arxiu, l’experiment científic i l’acció; i formalitzant a través de la instal·lació artística, la imatge i el text.
Lloc de trobada: Casa Aymat. Espai de creació Carrer de Villà, 68, 08173, Sant Cugat del Vallès. Obert a tothom amb aforament limitat a 20 persones, cal inscripció prèvia aquí